Voor de zending gebruiken wij de service van PostNL. De bestelling wordt binnen 2-3 dagen verzonden.
In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren vanwege orderdrukte bij ons of bij PostNL ook door feestdagen. Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met ons. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail. Bij pakketten staat hier een trackingcode in waarmee je de bestelling precies kunt volgen op PostNL.nl. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Stuur dan een bericht naar info@fanneno.nl of bel met 06-18758183. Als de bezorgdienst het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een PostNL Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden.
Andere belangrijke informatie: Fanneno levert op dit moment alleen in Nederland. Verkeerd verzendadres ingevuld? Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@fanneno.nl of bel met 06-18758183. In de meeste gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt. Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. We nemen dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact via info@fanneno.nl of bel met 06-18758183.